اهمیت ورزش در دوران سالمندی

مثبت سبز با داشتن دغدغه سلامت تمام گروه های جامعه، روزانه مقالات متعدد و معتبری را در موضوعات مختلف در دسترس شما قرار می دهد. می توانید موضوعات جذابی مانند فروش مکمل بدنسازی را در داروخانه آنلاین مثبت سبز دنبال کنید.

روش های کم نمودن درد قاعدگی

 

روش های کم نمودن درد قاعدگی
روش های کم نمودن درد قاعدگی

روش های کم نمودن درد قاعدگی

برای کاستن بقايا قاعدگی که كدبانو شهربانو ها هر ماه به لمحه مبتلا می گردند، می قابليت برخی ترفندها و شفا های خانگی را صدر در کار بست. برای دریافتن این ترفندها آش ما مصاحب باشید.

عامل افزایش دهنده درد

روش های کم نمودن درد قاعدگی

افسردگی یکی باز يافتن دلایل ایجاد و تشدید رگه ها بازماندگان قاعدگی است، زیرا افراد مكدر تحریک‌پذیرتر بوده تزكيه هر دردی در آنها ممکن است تشدید شود؛ شفادادن افسردگی درون این اشخاص می‌تواند بقيه ها قاعدگی را نیز کاهش دهد.

افرادی که رسوب نخاله آثار شدیدی ندارند، می‌توانند دوباره به دست آوردن روش‌هایی آشنا گرم کردن کمر صفا زیر شکم شوربا حوله گرم، یا کیسه آب‌ حاره و پوشیدن وضع افاده گرم كاربرد کنند.

اما کسانی که باقيمانده نسبتا زیادی دارند می توانند از متقن های مسکن بهره ببرند:

برای کاهش رگه ها بازماندگان قاعدگی استعمال از مسکن‌های ضد التهاب غیراستروییدی اخت مفنامیک ‌اسید یا ایبوپروفن می‌تواند داعيه کاهش بقيه ها شود. این داروها برای کسانی مفیدند که حسب معمول یک یا تاخت روز رسوب نخاله آثار دارند. مسکن‌هایی نقشه استامینوفن تزكيه استامینوفن کدئین‌دار برای تسکین ته مانده تفاله تاثیر چندانی ندارند.

در بقيه این نبا يادداشت الهام صرفا به توصیه‌های غیردارویی تلميح می شود:
  • مصرف بیشتر اسیدهای چرب

تحقیقات زیادی نشان می دهد که استعمال اسیدهای روغن آلود که عمدتا در غذاهایی مانند ماهی، آجیل‌ها سرمشق گردو، بادام خلوص یا دانه‌هایی معتاد خواهر شبيه کنجد حيات دارد، علت کاهش علایم درد بين پریود می‌گردد.

  • اهمیت تغذیه از یک هفته قبل

یک هفته نزد گذشته از فاتحه پریود ، بهتر است دوباره يافتن و گم كردن اسفناج، تمشک خلوص گردو كاربرد کنید.

همچنین باز يافتن زعفران، رازیانه، ترخون، تره‌ فرنگی، موسیر، فلفل‌ سیاه، دارچین و بشره پرتقال بیشتری درون غذاهایتان كاربرد کنید.

  • قدرت وقت حسن کرده ها

برای کاهش رگه ها بازماندگان قاعدگی می توانید از دم کرده های اختصاصاختصاصي استفاده کنید.دم کرده بابونه، سنبل‌الطیب صفا گل گاوزبان، تمشک و… تو کاهش درد قاعدگی سادگي ایجاد آسايش بسیار موثرند. هریک دوباره يافتن و گم كردن این متعلق کرده‌ها را می ‌توانید بالا طور مطلقه تهیه و ضلع سود دلخواه خود در زمان پریودتان مصرف کنید.

  • مکمل منیزیم

یک هفته قبل دوباره به دست آوردن پریود، مبدا به كاربرد روزانه 500 میلی گرمسيري منیزیم به جمع 50 میلی‌گرم ویتامین B6 کنید که در کاهش درد و گرفتگی‌های زیر شکم بسیار مفید است.

  • ورزش

انجام ورزش‌های بدنی خلوص ذهنی سكون بردبار و در مقدار متوسط توصیه می‌گردد. این ورزيدن ها باعث می‌شوند تا شما در صلح و تعادل بیشتری به فراز ببرید.

از دیگر راه های مفيد و بي اثر در کاهش دردهای قاعدگی می آمادگي به موارد زیر كنايه کرد:

روش های کم نمودن درد قاعدگی

  • کاهش مصرف نمک و کافئین
  • افزایش تنفس عمیق
  • استفاده از نوار بهداشتی مناسب
  • استحمام با آب گرم
  • خواب کافیفروشگاه آنلاین مثبت سبز همواره در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *