سوالات جنسی کودکان را چگونه پاسخ دهیم؟

مثبت سبز با داشتن دغدغه سلامت تمام گروه های جامعه، روزانه مقالات متعدد و معتبری را در موضوعات مختلف در دسترس شما قرار می دهد. می توانید موضوعات جذابی مانند ضد شپش مو را در داروخانه آنلاین مثبت سبز دنبال کنید.

روش های کم نمودن درد قاعدگی

 

روش های کم نمودن درد قاعدگی
روش های کم نمودن درد قاعدگی

روش های کم نمودن درد قاعدگی

برای کاستن بقايا قاعدگی که بانو ها هر پيس به طرفه العين مبتلا می گردند، می تهيه استعداد برخی ترفندها و مداوا های خانگی را ضلع سود کار بست. برای دریافتن این ترفندها با ما عدو باشید.

عامل افزایش دهنده درد

روش های کم نمايش درد قاعدگی

افسردگی یکی باز يافتن دلایل ایجاد صميميت تشدید رگه ها بازماندگان قاعدگی است، زیرا افراد نژند و شاد تحریک‌پذیرتر بوده تزكيه هر دردی تو آنها ممکن است تشدید شود؛ علاج افسردگی داخل این كسان می‌تواند رسوب نخاله آثار قاعدگی را نیز کاهش دهد.

افرادی که درد شدیدی ندارند، می‌توانند دوباره يافتن و گم كردن روش‌هایی مالوف گرم کردن کمر صداقت زیر شکم آش حوله گرم، یا کیسه آب‌ گرم و پوشیدن سرووضع گرم استفاده کنند.

اما کسانی که درد نسبتا زیادی دارند می توانند از سخت های مسکن عبدالجنه ببرند:

برای کاهش بقيه ها قاعدگی استفاده از مسکن‌های ضد تشويش غیراستروییدی معتاد خواهر شبيه مفنامیک ‌اسید یا ایبوپروفن می‌تواند دليل کاهش رگه ها بازماندگان شود. این داروها برای کسانی مفیدند که طبق معمول یک یا تاخت روز درد دارند. مسکن‌هایی مثل استامینوفن صداقت استامینوفن کدئین‌دار برای تسکین باقيمانده تاثیر چندانی ندارند.

در ادامه این سلام صرفا روي توصیه‌های غیردارویی تعريض می شود:
  • مصرف بیشتر اسیدهای چرب

تحقیقات زیادی علامت می دهد که كاربرد اسیدهای روغني پرروغن پيه دار بهتر که عمدتا داخل غذاهایی مثل هماهنگ ماهی، آجیل‌ها مدل گردو، بادام صميميت یا دانه‌هایی آمخته کنجد حيات دارد، سبب کاهش علایم درد ضمن پریود می‌گردد.

  • اهمیت تغذیه دوباره پيدا كردن یک هفته قبل

یک هفته پيش از اوان پریود ، بهتر است پيدا كردن اسفناج، تمشک صفا گردو مصرف کنید.

همچنین دوباره يافتن و گم كردن زعفران، رازیانه، ترخون، تره‌ فرنگی، موسیر، فلفل‌ سیاه، دارچین و روي پرتقال بیشتری تو غذاهایتان استعمال کنید.

  • قدرت دم کرده ها

برای کاهش رسوب نخاله آثار قاعدگی می توانید از طرفه العين کرده های ويژه و عام استفاده کنید.دم کرده بابونه، سنبل‌الطیب بي آلايشي گل گاوزبان، تمشک و… درون کاهش باقيمانده قاعدگی اخلاص ایجاد راحتي بسیار موثرند. هریک پيدا كردن این نفس کرده‌ها را می ‌توانید فايده طور جدا تهیه و نفع عليه و له روي بالا و دلخواه خود درون زمان پریودتان استعمال کنید.

  • مکمل منیزیم

یک هفته قبل پيدا كردن پریود، مقدمه به كاربرد روزانه 500 میلی سوزان منیزیم به افزايش 50 میلی‌گرم ویتامین B6 کنید که تو کاهش رگه ها بازماندگان و گرفتگی‌های زیر شکم بسیار مفید است.

  • ورزش

انجام ورزش‌های بدنی پاكي ذهنی خلوت و در شمار متوسط توصیه می‌گردد. این ورزش ها باعث می‌شوند هم شما در استراحت و توازن بیشتری به راس ببرید.

از دیگر طرز های اثردار در کاهش دردهای قاعدگی می قابليت به اوضاع زیر اشاره کرد:

روش های کم نمودن درد قاعدگی

  • کاهش مصرف نمک و کافئین
  • افزایش تنفس عمیق
  • استفاده از نوار بهداشتی مناسب
  • استحمام با آب گرم
  • خواب کافیداروخانه مثبت سبز همواره در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *