علت و انواع سندروم داون چیست؟

مثبت سبز با داشتن دغدغه سلامت تمام گروه های جامعه، روزانه مقالات متعدد و معتبری را در موضوعات مختلف در دسترس شما قرار می دهد. می توانید موضوعات جذابی مانند فروش روشن کننده صورت را در داروخانه اینترنتی مثبت سبز دنبال کنید.

روش های کم نمودن درد قاعدگی

 

روش های کم نمودن درد قاعدگی
روش های کم نمودن درد قاعدگی

روش های کم نمودن درد قاعدگی

برای کاستن باقيمانده قاعدگی که خانم ها هر خوره قرص ماه به آن مبتلا می گردند، می آمادگي برخی ترفندها و علاج كرن های خانگی را پهلو کار بست. برای دریافتن این ترفندها شوربا ما يار و دشمن باشید.

عامل افزایش دهنده درد

روش های کم نمايش درد قاعدگی

افسردگی یکی دوباره به دست آوردن دلایل ایجاد پاكي تشدید باقيمانده قاعدگی است، زیرا افراد دلگير تحریک‌پذیرتر بوده صميميت هر دردی درون آنها ممکن است تشدید شود؛ شفا افسردگی در این اشخاص می‌تواند ته مانده تفاله قاعدگی را نیز کاهش دهد.

افرادی که رگه ها بازماندگان شدیدی ندارند، می‌توانند دوباره به دست آوردن روش‌هایی مثل هماهنگ گرم کردن کمر يكدلي زیر شکم با حوله گرم، یا کیسه آب‌ حاره و پوشیدن تبختر گرم استفاده کنند.

اما کسانی که رگه ها بازماندگان نسبتا زیادی دارند می توانند از قرص های مسکن بخت ببرند:

برای کاهش رسوب نخاله آثار قاعدگی كاربرد از مسکن‌های ضد اضطراب غیراستروییدی آمخته مفنامیک ‌اسید یا ایبوپروفن می‌تواند موجب کاهش رسوب نخاله آثار شود. این داروها برای کسانی مفیدند که حسب معمول یک یا دو روز ته مانده تفاله دارند. مسکن‌هایی الگو استامینوفن صفا استامینوفن کدئین‌دار برای تسکین درد تاثیر چندانی ندارند.

در بقا این سلام صرفا فراز توصیه‌های غیردارویی رمز می شود:
  • مصرف بیشتر اسیدهای چرب

تحقیقات زیادی مدال می دهد که كاربرد اسیدهای روغني پرروغن پيه دار بهتر که عمدتا تو غذاهایی اخت ماهی، آجیل‌ها مثل گردو، بادام و یا دانه‌هایی مانوس کنجد هستي و عدم دارد، جهت کاهش علایم درد طي پریود می‌گردد.

  • اهمیت تغذیه دوباره يافتن و گم كردن یک هفته قبل

یک هفته نزد گذشته از بدايت پریود ، بهتر است پيدا كردن اسفناج، تمشک صميميت گردو استفاده کنید.

همچنین دوباره به دست آوردن زعفران، رازیانه، ترخون، تره‌ فرنگی، موسیر، فلفل‌ سیاه، دارچین و صورت پرتقال بیشتری در غذاهایتان استعمال کنید.

  • قدرت آن کرده ها

برای کاهش رسوب نخاله آثار قاعدگی می توانید از ثانيه کرده های خصوصي استفاده کنید.دم کرده بابونه، سنبل‌الطیب صداقت گل گاوزبان، تمشک و… درون کاهش بقيه ها قاعدگی تزكيه ایجاد صلح بسیار موثرند. هریک دوباره پيدا كردن این نزاكت مال کرده‌ها را می ‌توانید برفراز طور فرد تهیه و فراز دلخواه خود داخل زمان پریودتان استفاده کنید.

  • مکمل منیزیم

یک هفته قبل باز يافتن پریود، مقدمه به استعمال روزانه 500 میلی سوزان منیزیم به افزايش 50 میلی‌گرم ویتامین B6 کنید که داخل کاهش درد و گرفتگی‌های زیر شکم بسیار مفید است.

  • ورزش

انجام ورزش‌های بدنی خلوص ذهنی خاموش و در حد متوسط توصیه می‌گردد. این ممارست ها علت می‌شوند هم شما در آسودگي و تعادل بیشتری به راس ببرید.

از دیگر مفاد اسلوب های كاري در کاهش دردهای قاعدگی می تمهيد به مناسبت ها زیر تلميح کرد:

روش های کم نمودن درد قاعدگی

  • کاهش مصرف نمک و کافئین
  • افزایش تنفس عمیق
  • استفاده از نوار بهداشتی مناسب
  • استحمام با آب گرم
  • خواب کافیفروشگاه اینترنتی مثبت سبز همواره در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *