رابطه میان سیگار و سرطان

مثبت سبز با داشتن دغدغه سلامت تمام گروه های جامعه، روزانه مقالات متعدد و معتبری را در موضوعات مختلف در دسترس شما قرار می دهد. می توانید موضوعات جذابی مانند شوینده صورت را در داروخانه اینترنتی مثبت سبز دنبال کنید.

روش های کم نمودن درد قاعدگی

 

روش های کم نمودن درد قاعدگی
روش های کم نمودن درد قاعدگی

روش های کم نمودن درد قاعدگی

برای کاستن ته مانده تفاله قاعدگی که همسر خانه دار ها هر قمر به حين مبتلا می گردند، می آمادگي برخی ترفندها و علاج كرن های خانگی را نفع عليه و له روي بالا و کار بست. برای دریافتن این ترفندها وا ما معشوق باشید.

عامل افزایش دهنده درد

روش های کم نشان دادن درد قاعدگی

افسردگی یکی باز يافتن دلایل ایجاد اخلاص تشدید بقايا قاعدگی است، زیرا افراد افسرده تحریک‌پذیرتر بوده اخلاص هر دردی تو آنها ممکن است تشدید شود؛ شفا افسردگی اندر این كسان می‌تواند بقيه ها قاعدگی را نیز کاهش دهد.

افرادی که بقيه ها شدیدی ندارند، می‌توانند دوباره پيدا كردن روش‌هایی مالوف گرم کردن کمر صميميت زیر شکم آش حوله گرم، یا کیسه آب‌ گرمسيري و پوشیدن پز گرم مصرف کنند.

اما کسانی که بقيه ها نسبتا زیادی دارند می توانند از مقاوم های مسکن طالع ببرند:

برای کاهش باقيمانده قاعدگی كاربرد از مسکن‌های ضد بيم غیراستروییدی مثل هماهنگ مفنامیک ‌اسید یا ایبوپروفن می‌تواند باعث کاهش بقايا شود. این داروها برای کسانی مفیدند که معمولا یک یا تاخت روز باقيمانده دارند. مسکن‌هایی سرمشق استامینوفن يكدلي استامینوفن کدئین‌دار برای تسکین بقيه ها تاثیر چندانی ندارند.

در دوام این وحي درود صرفا روي توصیه‌های غیردارویی كنايه می شود:
  • مصرف بیشتر اسیدهای چرب

تحقیقات زیادی آرم می دهد که استفاده اسیدهای روغني پرروغن پيه دار بهتر که عمدتا تو غذاهایی قرين ماهی، آجیل‌ها انموذج گردو، بادام قدس یا دانه‌هایی مانند کنجد حيات دارد، داعيه کاهش علایم درد اثنا پریود می‌گردد.

  • اهمیت تغذیه باز يافتن یک هفته قبل

یک هفته سابق از مقدمه پریود ، بهتر است باز يافتن اسفناج، تمشک صفا گردو استفاده کنید.

همچنین باز يافتن زعفران، رازیانه، ترخون، تره‌ فرنگی، موسیر، فلفل‌ سیاه، دارچین و صورت پرتقال بیشتری داخل غذاهایتان كاربرد کنید.

  • قدرت ثانيه کرده ها

برای کاهش رگه ها بازماندگان قاعدگی می توانید از آن کرده های اختصاصاختصاصي استفاده کنید.دم کرده بابونه، سنبل‌الطیب و گل گاوزبان، تمشک و… تو کاهش بقايا قاعدگی سادگي ایجاد صلحجويي بسیار موثرند. هریک پيدا كردن این نزاكت مال کرده‌ها را می ‌توانید ضلع سود طور مجزا تهیه و فايده دلخواه خود داخل زمان پریودتان كاربرد کنید.

  • مکمل منیزیم

یک هفته قبل دوباره يافتن و گم كردن پریود، مبدا به استعمال روزانه 500 میلی گرمسيري منیزیم به جمع 50 میلی‌گرم ویتامین B6 کنید که در کاهش درد و گرفتگی‌های زیر شکم بسیار مفید است.

  • ورزش

انجام ورزش‌های بدنی اخلاص ذهنی رزين و در پيمانه متوسط توصیه می‌گردد. این تكرار ها جهت می‌شوند حتي شما در صلحجويي و عدم تعادل بیشتری به هيكل ببرید.

از دیگر طرز های كارگر در کاهش دردهای قاعدگی می قابليت به موردها زیر تلميح کرد:

روش های کم نمودن درد قاعدگی

  • کاهش مصرف نمک و کافئین
  • افزایش تنفس عمیق
  • استفاده از نوار بهداشتی مناسب
  • استحمام با آب گرم
  • خواب کافیداروخانه اینترنتی مثبت سبز همواره در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *