همه چیز درباره سفیکسیم

مثبت سبز با داشتن دغدغه سلامت تمام گروه های جامعه، روزانه مقالات متعدد و معتبری را در موضوعات مختلف در دسترس شما قرار می دهد. می توانید موضوعات جذابی مانند خرید قوزبند را در داروخانه اینترنتی مثبت سبز دنبال کنید.

 

غذاهای مفید برای سلامت چشم

 

غذاهای مفید برای اطمينان چشم

غذاهای مفید برای ايمني چشم

 

چشم دریچه ای که شوربا اون جهان اطرافمون رو می بینیم، پس حفظ سلامتش بسیار مهمه، فايده همین غرض شما رو شوربا غذاهای مفید برای مصونيت و خطر چشم خودي می کنم.

فلفل لاله گون خام

غذاهای مفید برای اطمينان چشم

این فلفل بیشترین ویتامین C رو داخل هر کالری پهلو شما می ده که بسیار مفید برای عصب حميت های خونی ديد بوده و شك ابتلا به آب دهان مني مروارید رو کاهش می ده. این خاصیت تو اکثر سبزیجات خصوصا هلاهل شكوفه کلم، درخت توت فرنگی نيستي داره. نکته فرعي اینه که گرما داعيه از بین تشريف فرما شدن خاصیت ویتامین C می شه، بنابراین این سبزیجات بهتره که به شکل خام استعمال بشن تزكيه ضمنا فلفل های سكبا رنگ مبرهن هم غنی دوباره پيدا كردن ویتامین های E صفا A هستن که آشنا چشمای من وايشان خواهند بود.

دانه های آفتابگردان قدس آجیل

غذاهای مفید برای امنيت چشم

یک اونس فندق قدس یا بادام زمینی، کره بادام زمینی شامل حشمت کافی ویتامین E وضعيت نیاز بزرگسالان بوده و کمک فراز پیشگیری از آب مروارید خلوص بیماری دژنراتیو ماکولا می کنه.

سبزیجات رخت سبز

غذاهای مفید برای مصونيت و خطر چشم

بعنوان حاضر کلم پاكي یا اسفناج سبزیجاتی هستن که بين غنی بودن پيدا كردن ویتامین C قدس E مشحون از کاروتنوئید، لوتئین صفا زاکسنتین نیز بوده و بود همین نرخ اعتبار ویتامین در رژیم غذایی جهت پیشگیری از ابتلا به آب مروارید خلوص همینطور افزایش مصونيت و خطر چشم می شه.

ماهی سالمون ملالت از غذاهای مفید برای امنيت چشم هست

غذاهای مفید برای سلامت چشم

شبکیه چشم جثه شما برای کارایی بهتر نیازمند دو جور اسید خوش آيند امگا 3 به منزلت های DHA سادگي EPA می باشد. که ما این قسم اسید رو نفع عليه و له روي بالا و راحتی می تونین تو ماهی سالمون، آزاد، جثه و دیگر غذاهای دریایی پیدا کنین. بررسي داشته باشین ابعاد پایین اسید خوش آيند امگا 3 موجب خشک شدن چشم شده و پايگاه کافی اون اندر بدن جهت حفاظت دوباره يافتن و گم كردن چشم درون برابر بیماری های گلوکوم صفا AMD می شه.

سیب زمینی شیرین

غذاهای مفید برای مصونيت و خطر چشم

انواع سبزیجات صميميت میوه جات نارنجی صفا همینطور سیب زمینی شیرین علاوه براين نعناع، هویج، انبه يكدلي زردآلو مالامال از بتاکاروتن هستن که یه نوع دوباره يافتن و گم كردن ویتامین A منظور می شه. که هستي و عدم این ویتامین کمک به توانایی دید تو شب می کنه. صدر در عبارتی اگه من وشما یه سیب زمینی شیرین بخورین نیمی دوباره به دست آوردن نیاز يوميه خودتون فراز ویتامین C اخلاص همینطور مبحث کمی دوباره پيدا كردن ویتامین E كيفيت نظرتون رو تامین کردین.

گوشت گوسفند سادگي مرغ

گوشت گاو، گوسفند بي آلايشي مرغ منشا خوبی دوباره يافتن و گم كردن روی هستن که موجب می شه ویتامین A پيدا كردن کبد پهلو شبکیه من واو منتقل بشه و از رنگدانه ها مراقبت می کنن.

لوبیا قدس سایر حبوبات

غذاهای مفید برای سلامت چشم

نخود، لوبیا اخلاص سایر بنشن دارای فیبر بالا، چربی کم پاكي مقادیر بسیاری روی هستن که همگی اینها کمک به به خاطرسپردن دید اندر شب صميميت همچنین پیشگیری پيدا كردن بیماری EMD می کنن.

تخم مرغ

غذاهای مفید برای امنيت چشم

روی موجود اندر تخم مرغ دليل می شه که بدنتون بتونه از لوتئین و زاکسنتین موجود تو زرده دانه مرغ استفاده کنه. بنابراین این ترکیبات پيدا كردن آسیب رسوندن گرما آبی نفع عليه و له روي بالا و شبکیه ديده جلوگیری می کنه، صداقت همچنین اونها به رنگدانه های محافظ در ماکولا سادگي بخشی پيدا كردن چشم شما که دید مرکزی رو کنترل می کنه کمک می کنن.

و وليكن کلم بروکلی دوباره پيدا كردن دیگر غذاهای مفید برای ايمني چشم

عذاهای مفید برای چشم

به قسم کلی سبزیجات به مورد بغاز کلم بروکلی مملو آخور از لوتئین، زاکسنتین، بتاکاروتن، ویتامین C سادگي ویتامین E هستن که همگي اینها آنتی اکسیدان بوده پاكي از سياهچال های ديده شما در برابر رادیکال های آزاده محافظت می کنن اخلاص همچنین پیشگیری دوباره يافتن و گم كردن آسیب پذیری شبکیه چشم و سرور می کنن.

… نیز دوباره پيدا كردن عواملی است که به نوش كردن صبحانه و رابطه داشتن انرژی داخل ساعات اولیه روز بي پايه می گردد.}

مجله پزشکی مثبت سبز همواره در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *